Dnes máme válečnou poradu na letošní jarní Orlík, je čas rekapitulovat :)

Naše Šupiňácká parta absolvovala loni Orlík v květnu od 17.-21.5. zavzpomínejme trochu :)

středa 17.5.2017

(Zdroj: Šupiny.cz)

Nic jsme samozřejmě nepodcenili a tak naše příprava a naložená auta vypadala, jako by se na Orlík chystala invazní armáda. Taky pravda, že Rámus trochu nevěřícně kroutil hlavou a nechápal :) Jen běhal kolem naší vršící se kopy věcí a proviantu a fotil a sdílel :)

Jelikož Novotňák jako náš vrchní zásobovač a kuchař (dobrovolník) nechtěl ponechat nic náhodě, měli jsme toho požehnaně. Přeci nás nenechá hladovět a zemřít žízní. No, možná už by to chtělo nějakej sponzoring, alespoň na to pivko :)

Jak jsme i psali na fejs: Tak balíme! Skupina A přeplnila Galaxy. A hurá na Orlík!
Reakce typu: “Nemáte toho nějak málo? Ještě vám chybí klavír.”, nebo: “Vy jste tedy mimozemšťané!” Nás vůbec nemohly rozhodit. Orlík je Orlík.

A tak jsme se na Radavě nalodili na několik plavidel a na místě pak rozbili tábor.

Pavel
Novotňák
Barboš
Píno
Leoš
Standa
a na kratší dobu Mára se Zdeňkem.

Připravujeme bojky, zakrmujeme. Ladíme, co se dá. I sebe.
Někdo dokonce jede zakrmit i do zátoky. A pak si to nepamatuje. Hmm... začíná to dobře :)

čtvrtek 18.5.2017

V noci nás budí konečně hlásiče. Je tu Márova noční 77-ka kapr na UFO Fishing - New dimension of fishing jahoda. Mára nás jako vždy poráží svou první rybou a my očekáváme v pelechu další záběry.

V noci už nic a tak zkouší Standa házet plovátko s rohlíkem na hladinu, kde se to vaří. A přichází ranní úlovek na rohlík z hladiny. Nádherný jelec jesen. První Standův takhle chycený z hladiny.

(Zdroj: Šupiny.cz)

Snad v celém okolí se nám na radaro-appkách ukazují bouřky. Nás ale minuly. Rámus zjišťuje, jestli nás to nespláchlo. No, jediné co je spláchlé, je žáha :) Je krásně a tak nezbývá než čučet do vody a jíst a pít, ... a furt dokola.

A ryby na nás prděj!

Pátek 19.5.

A jakoby s odešlou bouřkou, zmizely i poslední ryby, co se nám objevovaly na sonaru.
Celej den nic, brázdíme moře před nám tam a zpět a nic. Standa s Leošem zkouší poněkolikáté feeder v zátoce a je to mrtvý.

Ale přeci jenom se nám tento den zapíše do historie. Objevil se nám totiž v tábořišti přes noc nezvaný host FOX. Lišák. Lišák jeden podšitej. A začal nám krást věci. Pínovi pytle s boilies za drobných 5.000 Kč, tu a tam ukous návazce s koulema na všech prutech. A nejvíc se zkámošil s Pavlem. Hráli spolu takovou tu hru na honěnou. Na jedné strně brolie Pavel, na druhé Fox. A šup sušenky. Pak se to otočilo, zprava Pavel, zleva kontruje Fox. Další pytlík krmení a k tomu botu :D

No Pavla už to trochu sralo, přiznejme si... :D

Ale takhle uklizenou pláž jsme nikdy neměli. Aby nám nic ten blbej lišák nesebral, tak jsme měli všechno zamčený.

Mezitím Standa s Leošem zkusili feeder v zátoce a hle Fox a míří si to v klidu k nám. Jakoby se nechumelilo. Kameny lítají přímo k němu a on nic. Pak tedy otočil a zpátky do tábořiště.

To už začalo být trochu na hraně. Ochočený lišák, nebo vzteklina?

(Zdroj: Šupiny.cz)

Zdenda nakonec zavolal na obec a ty nám poslali myslivce, aby se na něj podíval. Nakonec ho odbouchnul. Rána jako prase, až jsme si ucvrnkli do trenek. Až nám ho Foxe bylo líto. Tak na Foxe chlapi !

A pak jsme měli na pláži ještě návštěvu. Dorazili k nám na noc Láďa s Petrem. A pak to přišlo. Ze slunečné pohody, kdy jsme běhali po orlíku jen do půli těla, tak přišla taková změna počasí, že jsme večer seděli ve všem, co jsme měli s sebou. Došlo na teplé bundy, rukavice a čepice. Neskutečná změna. Asi nám bůh Orlíku vyčinil za toho Foxe, že jsme hausbotářům nechali popravit jejich kámoše.

A večer ještě přišel nečekaný úlovek. Překvapení na boilies UFO Fishing - New dimension of fishing oliheň chobotnice po setmění. Ti sumci už nevědí co by...

(Zdroj: Šupiny.cz)

V podvečer se dočkal konečně i Barboš. Krásně vysokej kapr. 64cm. Novinka od Nikla. Nažranej :) Ještě se kapři netřou. No a hodinku po tomhle úlovku přišla ta drobná vichřice a před půlnocí jsme ve vichru chodili v kulichu a rukavicích. Rozdíl tak 15 stupňů.

Sobota 20.5.

V sobotu už trpíme. Zase ryby nikde. Zkoušíme s Láďou projet orlík a sledovat ryby na echolotu a nic. Široko daleko. Kluci ještě pak zkouší s Láďou a Petrem a vrtat do lžičky díru... a pak nás Láďa s Petrem opouští a jedou o štaci dále. A chvíli po nich i Mára se Zdendou.

A pak to konečně začalo :)

(Zdroj: Šupiny.cz)

Krásná jízda u Barboše, kapr 70cm. Tak už to snad začne jezdit!

Konečně se i Glum dočkal svojí rybyšky

Záhy přichází jasná jízda na Pínově prutu. Píno přiskotačil na svých unavených nožičkách k prutům a bojoval s kaprem tak, že by se za ten souboj nemusel stydět ani Glum osobně. Od tohoto souboje říkáme Pínovi - Píno von Glum :D

Teď zase kraluje Leoš. Krásná jízda na UFO Fishing - New dimension of fishing retro jahoda. Kapřík 68cm. Změnilo se počasí, tak to snad rybám vydrží...

(Zdroj: Šupiny.cz)

Novotňák tahá vysokého špígla. Výstavní kousek 65cm.

To už Pavel nevydrží a začíná kuchtit něco ve své rybářské varně. Chodíme kolem jeho kouřících a voňavých kyblíků a vyzvídáme, cože to pro ty ryby vaří? Asi perník? Nene jahodu. A jde na to. Kukuřičný šrot zalitý jahodovým dipem. Zaváží těsně před bojku. Převazuje na krmítko a dává sytě růžové voňavé rohlíkové boilie. Hodinku čeká. Chodí kolem břehu. Něco si mrmlá ve vousech, dolejvá trochu jahodového dipu, zase chodí... a pak jízda :)

Kapřík jako malovanej. A další, a další. nahodí a než vyváže, znova záběr. Asi se trefil do chutí  hejna kaprů.

Standa už nechápavě kroutí hlavou, poprosí, jestli může házet na stejné místo (upozorňuju jen cca 5-10 metrů vedle jeho bojky) a už tahá taky. Ale Pavel lape jednu za druhou.

Nakonec končíme tak, že pan profesor Pavel sedí na židličce, pije pivko co mu někdo přinesl, my mu taháme pruty a nahazujeme, Novotňák nocí klobásky a pijeme plzničku. Luxusní pohoda :)

Neděle 21.5. den odjezdu

Ráno přichází Leošovi parádní ranní jízda na UFO Fishing - New dimension of fishing retro jahoda v kombinaci s lesní jahodou. Šupináč 73cm. Krásný souboj. Ono to z té fotky není vidět, ale Leoš vybíhá v bílých ponožkách, hledá pruty, hledá podběrák, boty neřeší, ... hledá sebe a zjišťuje, že není doma v předsíni, ale na Orlíku. Tvl. masakr :D

A jak poznamenal Martin Martys na fejsu: "Taky co bys chtěl :) návnady z autoservisu, tak ještě aby to nejezdilo!"

Zjevně spolehlivý servis!

Další budíček pro Barboše po pátý ráno.

(Zdroj: Šupiny.cz)

Nedělní ráno bylo úplně nejlepší! Super. Orlík jsme přeci jenom rozchytali a myslím, že jsme si to maximálně užili.

No a pak domů.

Videa z loňské výpravy budou následovat :)

(Zdroj: Šupiny.cz)

Věřím, že letošek se nám podobně vydaří. Ne-li líp. S přípravou jsme už začali, nic nenecháme náhodě. To by bylo, abysme si nechytili nějakej ten osobáček a nezaplnili mrazáky.